REGULAMIN BSAFER

obowiązujący od dnia 4 stycznia 2021 r.

BSafer to firma, której misją jest powstrzymanie uporczywego naruszania dóbr osobistych w tym w szczególności prawa do prywatności. BSafer to kompleksowe narzędzie do łatwego egzekwowania praw zagwarantowanych przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanej w skrócie RODO. Wierzymy, że BSafer zmieni istniejący status quo i znacząco zmniejszy liczbę obecnych nadużyć. Naszym celem jest nowe podejście do ochrony danych osobowych tak, aby konsumenci byli bardziej świadomi komu i na jakiej podstawie przekazują swoje dane osobowe oraz, aby łatwo mogli nimi zarządzać.

Chcemy również, aby nasi klienci mogli uzyskiwać korzyści w zamian za udostępnianie swoich danych osobowych do celów marketingowych.

Regulamin przedstawia warunki korzystania z serwisu BSafer. Jest podzielony na osobne jednostki redakcyjne, aby maksymalnie ułatwić Ci zapoznanie się z jego treścią. Pamiętaj, że podział ma jedynie ułatwić Ci czytanie, jednak żadna część Regulaminu nie może być interpretowana w oderwaniu od pozostałych.

1. DEFINICJE

UMOWA – jest zawierana pomiędzy Tobą a BSafer Sp. z o.o. Reguluje pakiet usług, które świadczymy drogą elektroniczną. Określa prawa i obowiązki stron zawierających Umowę. Momentem zawarcia Umowy jest aktywacja konta, która następuje po rejestracji Użytkownika (poprzez przycisk aktywuj konto). Miejscem zawarcia umowy jest siedziba BSafer.

Weryfikacja danych jest wymagana w dwóch sytuacjach:

  1. korzystania z systemu e-bezpieczeństwa (skaner poczty e-mail, raport naruszeń, funkcja EGZEKWUJ);
  2. w celu wybrania środków zgromadzonych przez Użytkownika;

Potwierdzeniem zawarcia umowy jest zmiana koloru ramek na koncie Użytkownika na kolor zielony oraz zmiana statusu na „zweryfikowano” i „opłacono” (dotyczy opcji a) i b) powyżej).

USŁUGA - BSafer świadczy obecnie następujące usługi w ramach zawieranej Umowy:

Usługa nr 1 "SKANER" (płatna) - jest to unikalne narzędzie, które na bieżąco aktualizuje listę firm przetwarzających Twoje dane osobowe oraz raportuje o wyciekach i zagrożeniach dotyczących Twoich danych.

Usługa nr 2 "EGZEKWUJ" (płatna) - jest to usługa pozwalająca w łatwy sposób złożyć sprzeciw na marketing bezpośredni; Po złożeniu stosowanego oświadczenia zgodnie z art. 21 Rozporządzenia RODO wybrana przez Ciebie firma nie będzie mogła przesyłać do Ciebie jakichkolwiek treści o charakterze marketingowym.

Usługa nr 3 "ZYSKUJ" (bezpłatna) - dzięki niej zbierasz środki finansowe w zamian za jedną z poniższych aktywności:

  • udostępnienie danych osobowych do celów marketingowych;
  • zawarcie umowy z jednym z naszych Partnerów;
  • udział w konkursach;
  • naciśnięcie przycisku reklamy;

Ta usługa jest aktywna w momencie wyrażenia przez Ciebie zgody na przekazywanie Ci informacji o ofertach drogą elektroniczną. Zgodę tę wyrażasz przed przekazaniem nam Twoich danych. Po wyrażeniu zgody, w swoim panelu będziesz otrzymywać informacje o ofertach naszych Partnerów, które umożliwią Ci zdobywanie środków w Twoim Balansie Prezentowym.

Po otrzymaniu informacji o ofercie samodzielnie podejmujesz decyzję, któremu administratorowi chcesz udostępnić swoje dane do celów marketingowych.

PARTNER BSAFER SP. Z O.O. - jest to podmiot, z którym mamy podpisaną umowę. Jest on zainteresowany pozyskiwaniem danych osobowych Użytkowników do celów marketingowych. To Ty zawsze decydujesz, któremu Partnerowi udostępnimy Twoje dane. Ty masz wszystko pod kontrolą i zawsze możesz cofnąć swoją zgodę w dowolnym momencie. Jeśli wybierzesz ofertę Partnera, (z którym BSafer zawarł umowę), zanim naciśniesz przycisk „przejdź”, zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na udostępnienie swoich danych do celów marketingowych.

PARTNER AFILIACYJNY - Partner, który jest uczestnikiem sieci afiliacyjnej. W tym przypadku BSafer nie ma zawartej umowy bezpośrednio z w/w partnerem jako Administratorem Danych osobowych, lecz z firmą obsługującą sieć afiliacyjną. Jeśli zdecydujesz się udostępnić swoje dane w/w podmiotowi po naciśnięciu przycisku „przejdź” zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę Partnera Afiliacyjnego, któremu bezpośrednio podajesz swoje dane. Przetwarzanie danych odbywa się na warunkach ustalonych przez wybranego przez Ciebie Partnera Afiliacyjnego. Pamiętaj, aby zapoznać się z zasadami przetwarzania danych u tego Partnera, który ustala je we własnym zakresie i sam spełnia obowiązek informacyjny.

BSAFER Sp. z o.o. - jest to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Stalowej Woli przy Alejach Jana Pawła II 13/196, 37-450 Stalowa Wola, wpisana do rejestru KRS pod numerem 0000777010, adres mailowy: michal.pilch@BSafer.pl, posiadająca nr NIP 8652571106, określana w dalszej części Regulaminu BSafer.

TWÓJ BALANS PREZENTOWY - jest to stan Twoich środków zgromadzonych na koncie. Jest widoczny w Panelu Użytkownika.

DANE OSOBOWE - wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.

KONTO - jest przeznaczone wyłącznie dla Ciebie. Możesz się do niego zalogować przy użyciu loginu i hasła. Loginem jest Twój adres mailowy. Hasło ustawiasz sobie sam i możesz je w każdej chwili zmienić. W przypadku rejestracji poprzez oferty partnerskie hasło jest nadawane automatycznie i wysyłane na podany adres mailowy Użytkownika. Jedna osoba może założyć jedno Konto.

LANDING PAGE – strona internetowa, utworzona przez BSafer, promująca usługę/produkt Partnera. Za pośrednictwem Landing Page następuje sprzedaż produktu lub usługi.

POLITYKA PRYWATNOŚCI - Chronimy Twoje dane osobowe, a kiedy je nam przekazujesz możesz być pewny, że bez Twojej zgody nie trafią w niepowołane ręce. Jest to dokument określający wszystkie nasze standardy dotyczące ochrony Twoich danych i możesz zapoznać się z nim tutaj.

USTAWA O ŚWIADCZENIU - ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1422).

OPŁATA - Jest to opłata roczna w wysokości 74,64 zł brutto za korzystanie z narzędzi e-bezpieczeństwa (skaner poczty i aplikacja blokująca niechciane treści reklamowe). Możesz opłacić ją po dokonaniu rejestracji. W przypadku gdy BSafer nie przypadnie Ci do gustu i zechcesz dezaktywować swoje konto, możesz zrobić to w każdej chwili. Zwrócimy Ci opłatę, jeśli dezaktywujesz konto przed upływem 30 dni od rejestracji. Po upływie w/w okresu możesz dezaktywować konto i odstąpić od Umowy w każdym czasie, ale nie otrzymasz wówczas zwrotu Opłaty. Opłata ta może być niższa w przypadku oferty promocyjnej skierowanej do wybranej grupy osób w ramach konkretnej kampanii marketingowej.

DEZAKTYWACJA KONTA - jest to procedura, którą inicjujesz z chwilą naciśnięcia przycisku o nazwie: „dezaktywacja konta”. Jest to równoznaczne z odstąpieniem od Umowy zawartej drogą elektroniczną.

E-BEZPIECZEŃSTWO-pakiet następujących usług BSafer:

  1. skaner poczty;
  2. aplikacja mobilna wraz z blokadą niechcianych połączeń;
  3. usługa egzekwuj (składanie sprzeciwu na marketing bezpośredni)

Wszystkie usługi dostępne w ramach jednej opłaty rocznej (zob. Opłata)

RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (GDPR - General Data Protection Regulation – tekst opublikowany w Dzienniku UE).

RAPORT - Po aktywacji „SKANERA” w specjalnej zakładce otrzymasz raport na temat tego kto przetwarza Twoje dane osobowe. Jest to lista podmiotów, które mogą naruszać Twoją prywatność przetwarzając Twoje dane bez podstawy prawnej lub podmioty, które działają legalnie, ale przesyłają do Ciebie treści marketingowe. Dzięki BSafer w kilku prostych krokach możesz skorzystać z praw, które daje Ci RODO i złożyć swój sprzeciw na otrzymywanie marketingu bezpośredniego.

REGULAMIN - to dokument, który właśnie czytasz. Znajdziesz tu wszystkie interesujące kwestie i warunki korzystania z aplikacji BSafer.

REJESTRACJA - tego nie unikniemy, jeśli chcesz skorzystać z naszych usług. W trakcie Rejestracji przekazujesz nam swoje dane osobowe w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej RODO.

SIEĆ AFILIACYJNA - są to Partnerzy, którzy tworzą grupę firm zainteresowanych Twoimi danymi. Informację na temat ich oferty przesyłamy Ci zgodnie z Umową oraz wyrażoną przez Ciebie zgodą, abyś mógł zacząć zdobywać środki. Udostępnienie danych poprzez sieć afiliacyjną odbywa się na zasadach ustalonych z wybranym przez Ciebie Partnerem. Warunki przetwarzania danych są ustalane przez Partnera Afiliacyjnego indywidualnie. Pamiętaj, aby zawsze dokładnie sprawdzić klauzulę informacyjną oraz treść udzielonej zgody marketingowej. BSafer nie odpowiada za sposób przetwarzania danych przez tego Partnera. Bsafer przesyła do Ciebie informacje o ofertach Partnerów - członków Sieci Afiliacyjnej. Jest to link, który przekierowuje Cię do wybranego przez Ciebie Partnera. W tym przypadku, kiedy udostępniasz Partnerowi swoje dane, BSafer nie jest ich administratorem.

SERWIS - za pośrednictwem serwisu na stronie www.BSafer.pl logujesz się do swojego konta i możesz m.in. zarządzać wszystkimi funkcjami np. przeglądać oferty, udostępniać dane osobowe, zapoznawać się z raportami, składać skargi i sprzeciwy na marketing bezpośredni.

SKANER POCZTY E-MAIL (usługa e-bezpieczeństwa) - po aktywowaniu i wyrażeniu zgody BSafer skanuje Twoją skrzynkę pocztową i tworzy listę podmiotów przetwarzających Twoje dane osobowe. Wiadomości są zaszyfrowane. Algorytm BSafer selekcjonuje wiadomości zawierające treści o charakterze marketingowym.

APLIKACJA MOBLINA BSafer - to program, który ściągasz na swój telefon lub inne urządzenie mobilne z systemem ANDROID. Dzięki niej możesz zalogować się do serwisu BSafer. Aplikacja pozwala Ci zarządzać swoim Kontem oraz korzystać z niektórych funkcjonalności za pomocą swojego urządzenia mobilnego. Pozwala blokować niechciane połączenia marketingowe.

COOKIES – tzw. ciasteczka, czyli pliki tekstowe zapisywane automatycznie na dysku lokalnym komputera przez przeglądarkę internetową i przechowujące informacje dot. odwiedzin np. typ przeglądarki itp.

POSTĘPOWANIE SKARGOWE - To dodatkowa funkcja BSafer. Zdajemy sobie sprawę, że mimo naszej pracy zawsze znajdzie się ktoś, kto nie będzie respektował obowiązujących przepisów lub zignoruje Twoje prawa. Jeśli zauważysz taką sytuację możesz wszcząć procedurę skargową. Za pośrednictwem platformy możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

2. POSTANOWIENIA UMOWY Z BSAFER - USŁUGI I FUNKCJONALNOŚCI

Po aktywacji konta BSafer zawierasz z nami Umowę o usługi świadczone drogą elektroniczną. Usługa „ZYSKUJ” jest nieodpłatna. Płatność jest wymagana w przypadku wybrania usług e-bezpieczeństwa (usługa SKANER, usługa EGZEKWUJ oraz korzystanie z aplikacji mobilnej). Po uiszczeniu Opłaty, usługi e-bezpieczeństwa będą świadczone przez 12 następujących po sobie miesięcy poczynając od dnia uiszczenia Opłaty. Aby aktywować poszczególne usługi musisz nacisnąć odpowiedni przycisk.

Usługa nr 1 „SKANER”

Usługę aktywujesz poprzez zakładkę narzędzia w sekcji Raport BSafer, gdzie wybierasz nazwę operatora, a następnie podajesz dane logowania. Następnie prosimy Cię o wyrażenie zgody na dostęp do Twojej skrzynki mailowej. Jest to w pełni bezpieczna procedura, która na żadnym etapie nie narusza Twojego prawa do prywatności korespondencji. Nasze algorytmy skanują Twoją skrzynkę mailową, aby w ten sposób znaleźć wszystkie podmioty, które wysyłają do Ciebie treści marketingowe. Dzięki tym informacjom przygotowujemy dla Ciebie raport firm, które potencjalnie naruszają Twoje prawo do prywatności, lub które działają legalnie, lecz zdecydujesz się pozbawić ich prawa do przetwarzania Twoich danych. Dzięki raportowi możesz wybrać firmę i złożyć sprzeciw na marketing bezpośredni.

BSafer nie przechowuje danych logowania do Twojej skrzynki pocztowej. Skaner aktywnie szyfruje prywatne informacje zawarte w wiadomościach, aby uniemożliwić dostęp do ich treści.

Pamiętaj, że BSafer stale się rozwija i na obecnym etapie może się okazać, że nie dotrzemy do wszystkich administratorów, którzy przetwarzają Twoje dane. Liczba podmiotów, do których docieramy cały czas się powiększa.

Usługa nr 2 "EGZEKWUJ"

Kiedy na podstawie raportu dowiesz się kto przetwarza Twoje dane, możesz wybrać konkretny podmiot i wysłać do niego wygenerowaną przez nasz system wiadomość, zawierającą sprzeciw na marketing bezpośredni.

Usługa nr 3 "ZYSKUJ"

Dzięki tej usłudze, po wyrażeniu przez Ciebie stosownej zgody, w Twoim Panelu będziemy zamieszczać informacje o ofertach naszych Partnerów, którzy chcą czasowo używać Twoich danych do celów marketingowych. Po wybraniu konkretnej oferty oraz postępując zgodnie z instrukcją możesz zdobywać środki finansowe, które po przekroczeniu określonego progu możesz wypłacić na swoje konto bankowe.

Środki finansowe zdobywasz w zamian za jedną z poniższych czynności:

  1. udostępnienie swoich danych wybranemu podmiotowi;
  2. zawarcie umowy z naszym Partnerem;
  3. naciśnięcie konkretnej reklamy;
  4. udział w konkursach

To Ty zawsze decydujesz o wyborze administratora, któremu udostępnisz swoje dane. Informacje o ofertach są dostosowane do Twoich preferencji. Usługa uaktywnia się w momencie naciśnięcia przycisku „Przechodzę” oraz po wyrażeniu stosownej zgody.

BSafer zastrzega prawo odmowy przyznania środków w przypadku reklamacji złożonej przez Partnera. Użytkownik otrzymuje środki tylko w razie prawidłowego wykonania czynności, o których mowa w w/w punktach.

Użytkownik nie nabywa prawa do otrzymania środków finansowych w przypadku, gdy pomimo wyrażenia woli nie wypełni prawidłowo ciążących na nim obowiązków. Przykładowo środki nie zostaną przyznane w sytuacji, gdy użytkownik przekazał swoje dane osobowe do celów marketingu bezpośredniego, lecz nie odebrał telefonu. Kiedy kontakt z Użytkownikiem jest niemożliwy Partner nie wypłaci środków. Pamiętaj, że BSafer dzieli się z Użytkownikami środkami uzyskanymi od Partnerów. W sytuacji, gdy Partner BSafer odmówi wypłaty środków na rzecz BSafer, Użytkownik również traci prawo do ich otrzymania.

W przypadku gdy nie zgadzasz się z odmowną decyzją możesz również skorzystać z procedury reklamacyjnej, aby zakwestionować negatywną dla Ciebie decyzję. BSafer zbada wówczas sytuację i po przeprowadzonym postępowaniu wyjaśniającym istnieje możliwość zmiany decyzji na korzyść Użytkownika.

3. KTO MOŻE BYĆ UŻYTKOWNIKIEM BSAFER

Użytkownikami BSafer mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.

5. REJESTRACJA

  1. W celu rozpoczęcia świadczenia Usługi niezbędnym jest przeprowadzenie Rejestracji, która odbywa się w następujących krokach:
    1. wejście na Stronę www.BSafer.pl, wprowadzenie niezbędnych danych dotyczących użytkownika.
    2. zapoznanie się i akceptację Regulaminu oraz polityki prywatności,
    3. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania Umowy oraz prawidłowej realizacji Usług,
    4. zweryfikowanie swoich danych za pomocą wszystkich sposobów (zob. rozdział: weryfikacja tożsamości - dotyczy wyłącznie usługi SKANER i aplikacji mobilnej).
    5. kliknięcie w link aktywacyjny zawarty w wiadomości poczty elektronicznej od BSafer Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz podanie danych osobowych tj.:
      • imię;
      • nazwisko;
      • adres e-mail;
      • data urodzenia;
      • numer telefonu;
  2. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany w nim adres e-mail zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia Rejestracji możesz korzystać w ograniczonym zakresie z Serwisu BSafer. Większość funkcji jest jednak dostępna dopiero po zawarciu Umowy.
  3. Podany przez Ciebie adres email jest jednocześnie tzw. loginem, dzięki któremu logujesz się do systemu.
  4. Użytkownik może zapisać się do platformy BSafer.pl również poprzez:
    1. Landing Page promujący usługę BSafer;
    2. Landing Page promujący usługi/ produkty Partnerów BSafer – zakup usługi poprzez Landing Page Partnera oznacza automatyczne założenie konta na platformie BSafer.pl
  5. W przypadku rejestracji w sposób opisany w punktach nr 1 i 2 Konto zostaje założone na adres e-mail podany w formularzu.
  6. Założenie konta na platformie BSafer.pl jest bezpłatne;
  7. Klient może posiadać tylko jedno Konto w Portalu BSafer.
  8. W trakcie Rejestracji, jak również podczas korzystania z produktów i Usług, Klient zobowiązany jest do:
    1. podawania danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych, niewprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich;
    2. aktualizacji podanych danych, niezwłocznie po każdej zmianie tych danych. Aktualizacja danych następuje zgodnie z instrukcją zawartą na Portalu w zakładce poświęconej metodom weryfikacji tożsamości Klienta;
    3. zachowania w tajemnicy Hasła i innych danych służących uwierzytelnieniu oraz nieudostępniania ich osobom trzecim.

    Zabronione jest dodawanie w formularzu rejestracyjnym treści o charakterze bezprawnym, a zwłaszcza danych osobowych innych osób lub danych nieprawdziwych.

5. WERYFIKACJA TOŻSAMOŚCI

Nie możesz korzystać z dodatkowych funkcji BSafer ani wypłacać środków bez weryfikacji swoich danych. Weryfikacji możesz dokonać w następujący sposób:

  1. Otworzysz link aktywacyjny otrzymany drogą mailową na podany przez Ciebie adres poczty e-mail;
  2. W odpowiednim polu na formularzu wpiszesz kod nadesłany na podany przez Ciebie numer telefonu;
  3. Podasz nam numer PESEL (o podstawach prawnych przetwarzania numeru PESEL oraz celu dowiesz się z polityki prywatności)
  4. wykonasz przelew weryfikacyjny - tu weryfikacja odbywa się za pośrednictwem banku poprzez dokonanie przelewu za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej. Dzięki takiemu przelewowi nasz system porównuje dane otrzymane z banku z danymi wpisanymi do formularza;
  5. przed zawarciem z nami Umowy powinieneś zapoznać się z jej treścią oraz potwierdzić, że przeczytałeś ją i w pełni akceptujesz poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa.
  6. każda ze Stron może rozwiązać Umowę w dowolnym czasie poprzez przycisk: dezaktywacja konta.

6. POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

  1. Obowiązki Użytkownika
  2. Użytkownik korzystający z Portalu BSafer, zobowiązany jest do:

    1. korzystania z Portalu BSafer w sposób niezakłócający jego działania, szczególnie w sposób nienaruszający praw innych Użytkowników Portalu BSafer;
    2. korzystania z Portalu BSafer zgodnie z jego przeznaczeniem;
    3. zachowania w tajemnicy i nieudostępniania innym osobom Loginu, Hasła oraz kodów aktywacyjnych, a także przestrzegania zakazu ujawniania innym osobom danych umożliwiających nieuprawniony dostęp do Portalu BSafer;
    4. aktualizowania adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego, wykorzystywanych w komunikacji pomiędzy Użytkownikiem a BSafer;
    5. zapewnienia po stronie swojej stacji roboczej (komputera, za pomocą którego korzysta z Portalu BSafer) aktualizacji systemu operacyjnego oraz korzystania z zabezpieczenia w postaci programów antywirusowych;
    6. przestrzegania zakazu dostarczania i zamieszczania w Portalu BSafer treści i informacji o charakterze bezprawnym.
    7. Użytkownik korzystający z serwisu BSafer samodzielnie ponosi koszty:
      1. połączenia internetowego do Portalu BSafer;
      2. korzystania z telefonu komórkowego, w tym z usług roamingu za granicą Polski;
      3. opłaty za weryfikację tożsamości, jeżeli dana metoda przewiduje taką opłatę;
  3. Blokada dostępu do Konta.
  4. BSafer zastrzega sobie możliwość czasowego zablokowania Konta w Portalu BSafer, bądź dostępu do wybranych funkcji Konta, w przypadku stwierdzenia, że bezpieczeństwo Konta jest zagrożone. Zagrożenie bezpieczeństwa Konta może wystąpić w następujących przypadkach: wielokrotne nieudane próby zalogowania do Konta, zgłoszenie przez Klienta podejrzenia posługiwania się Kontem przez nieuprawnione osoby trzecie. Zablokowanie Konta nastąpi również w przypadku wycofania zgody Klienta na przetwarzanie danych w Portalu BSafer lub wycofania przez Klienta udzielonej uprzednio zgody, wymaganej do świadczenia usług w Portalu BSafer. Odblokowanie dostępu do Konta jest możliwe poprzez pisemny kontakt za pośrednictwem pomoc@bsafer.pl.

  5. Prawo własności intelektualnej.
  6. Wszelkie elementy Portalu BSafer, czyli jego oprawa graficzna oraz zamieszczone treści (np. zdjęcia, teksty, ilustracje itp.) stanowią utwory lub przedmioty praw pokrewnych w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych tekst jednolity z dnia 29 kwietnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 666) i podlegają ochronie. Zabronione jest korzystanie z nich bez uprzedniej oraz wyrażonej pod rygorem nieważności pisemnej zgody BSafer sp. z o.o.

7. MIMIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE

Minimalne wymagania techniczne systemu komputerowego, z którego Użytkownik chce korzystać z Serwisu są następujące:

  1. Procesor 1000 MHz
  2. Pamięć RAM: 512 MB
  3. Podłączenie do Internetu
  4. Przeglądarka: wspierająca HTML5, CSS3 i JavaScript, z włączona obsługą Cookie, jak i za pomocą urządzeń mobilnych wyposażonych w przeglądarkę internetową.

Dla poprawnego działania aplikacji mobilnej wymagany jest system ANDROID.

8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Użytkownik ponosi wszelką odpowiedzialność w przypadku podania bądź utrzymywania danych niepełnych, nieaktualnych bądź nieprawdziwych.

Użytkownikowi nie wolno udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta, w tym ujawniać hasła służącego dostępowi do Konta. Użytkownik zobowiązany jest zachować hasło do Konta w tajemnicy i zabezpieczyć je przed ujawnieniem;

Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie poinformować BSafer sp. z o.o., jeśli dane dostępowe do Konta zostały przejęte przez osoby trzecie i wyjaśnić okoliczności ich przejęcia.

Użytkownik nie może korzystać ze swojego Konta w sposób niezgodny z charakterem i przeznaczeniem usług świadczonych przez BSafer oraz w sposób zakłócający korzystanie z tych usług, w szczególności celem przesyłania niezamówionej informacji handlowej za pomocą BSafer. W przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów, BSafer może rozwiązać Umowę z Użytkownikiem bądź zawiesić jej wykonywanie w ramach określonego Konta. W szczególności dotyczy to sytuacji, w której Użytkownik pobrał lub wykorzystał w jakimkolwiek zakresie dostępne materiały bez zgody BSafer lub w inny sposób istotnie naruszył warunki Regulaminu.

Zabronione jest jakiekolwiek agregowanie i przetwarzanie danych oraz innych informacji dostępnych w BSafer w celu ich dalszego udostępniania osobom trzecim w ramach innych serwisów internetowych jak i poza Internetem. Zabronione jest również wykorzystywanie oznaczeń BSafer, w tym charakterystycznych elementów grafiki, bez zgody BSafer.

9. ROZWIĄZANIE UMOWY

Użytkownik, może wypowiedzieć Umowę zawieraną na odległość w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć Umowę zawartą z BSafer, dotyczącą wskazanego przez niego Konta, poprzez naciśnięcie przycisku "dezaktywuj konto”.

Po zatwierdzeniu dezaktywacji Konta nie będziesz mógł z niego korzystać. Jeśli dezaktywacja nastąpiła przed upływem 30 dni od dnia rejestracji, dodatkowo zwrócimy wszelkie uiszczone przez Ciebie opłaty.

Po upływie 12 miesięcy od dnia uiszczenia Opłaty Umowa wygasa w zakresie usług płatnych. Użytkownik może nadal korzystać z panelu, ale traci dostęp do usług e-bezpieczeństwa.

W przypadku uporczywego naruszania Regulaminu przez Użytkownika, Umowa może zostać rozwiązana przez BSafer w trybie natychmiastowym.

Jeżeli Umowa została rozwiązana na podstawie decyzji BSafer Użytkownik nie jest uprawniony do ponownej Rejestracji Konta w ramach BSafer bez uprzedniej zgody BSafer.

W przypadku zablokowania konta lub rozwiązania umowy z winy Użytkownika środki zgromadzone i zatwierdzone na jego „Twój Balans Prezentowy” zostaną mu wypłacone po złożeniu wniosku o wypłatę poprzez e-mail zawierający nr rachunku bankowego.

10. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Użytkownicy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących świadczonych usług. Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym lub mailem na adres pomoc@bsafer.pl Bsafer rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

Użytkownik będący Konsumentem, posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej z Administratorem umowy;
  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Administratorem;
  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Administratorem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Szczegółowe informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronach internetowych http://www.uokik.gov.pl oraz http://www.rzu.gov.pl.

11. ZASADY GROMADZENIA I WYPŁATY ŚRODKÓW FINANSOWYCH

Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik może gromadzić środki finansowe.

Środki możesz wymienić na gotówkę po uzyskaniu kwoty co najmniej 200 zł. Po uzyskaniu tej wartości system BSafer przelewa zatwierdzone środki na konto podane w procesie weryfikacji.

  1. Środki zdobywasz m.in. przykładowo za:
    1. udostępnienie swoich danych wybranemu podmiotowi;
    2. zawarcie umowy z naszym Partnerem;
    3. naciśnięcie konkretnej reklamy;
    4. udział w konkursach.
  2. W przypadku sprzedaży – Bsafer nie jest stroną umowy pomiędzy Użytkownikiem a Partnerem.
  3. BSafer prezentuje ceny za produkty lub usługi Partnerów, które należy traktować jako reklamę stanowiącą zachętę do zawarcia umowy (nie jest to oferta w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego).
  4. Użytkownicy w zamian za zawarcie umowy z Partnerem mogą nabyć prawo do prezentu w postaci środków finansowych widocznych w panelu głównym jako Twój Balans Prezentowy. Wysokość przyznanych środków w zamian za nabycie towarów i/lub usług Partnera jest każdorazowo widoczna w Panelu Użytkownika.
  5. Bsafer jednostronnie ustala wysokość prezentu dla każdego towaru/usługi i zastrzega sobie prawo do jej zmiany w dowolnej chwili przed momentem przyznania środków finansowych.
  6. Prezent jest naliczany tylko wtedy, gdy zakup został faktycznie zakończony i dokonano płatności. Bsafer zaleca, aby Użytkownicy zapisali informacje i dokumenty potwierdzające, że zapłacili za produkt na stronie sklepu internetowego (e-mail lub zrzut ekranu strony płatności).
  7. Bsafer zwraca uwagę na fakt, że istnieją różne sytuacje, w których Partner nie jest w stanie poprawnie zidentyfikować złożonego zamówienia i zapłacić prowizji. Przyczyną może być złośliwe oprogramowanie komputerowe lub dodatkowe rozszerzenia, zainstalowane w przeglądarce. W takich przypadkach BSafer nie będzie odpowiedzialny za brak przyznania środków finansowych.
  8. O wysokości przyznanego prezentu Użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością e-mail.
  9. Użytkownik może wypłacić na swój rachunek bankowy środki zgromadzone w Twój Balans Prezentowy w sytuacji, gdy ich wysokość jest większa lub równa 200 zł. Wypłacana kwota z Twój Balans Prezentowy jest zawsze pomniejszona o koszt opłaty za przelew bankowy. Użytkownik nie może w tym samym czasie otrzymywać wynagrodzenia za czasowe udostępnienie Danych Osobowych danemu Partnerowi i uzyskiwać środków od tego samego Partnera w związku z zakupem towarów i/lub usług.
  10. Roszczenie o wypłatę środków zgromadzonych w Twój Balans Prezentowy staje się wymagalne w terminie siedmiu dni od dnia złożenia dyspozycji wypłaty w serwisie BSafer.

12. OPIS FUNKCJONALNOŚCI PANELU UŻYTKOWNIKA Bsafer

  1. Panel Użytkownika- zestaw funkcjonalności systemu BSafer, dostępny dla Użytkowników z aktywnym Kontem. Panel składa się z następujących zakładek:
    1. Panel główny - znajduje się na nim ostatnie Zamówienie, Twój Balans Prezentowy i proponowane oferty;
    2. Historia zamówień - znajdują się w niej zestawienie wszystkich Zamówień;
    3. Materiały- znajduje się w niej dostęp do wszystkich zakupionych materiałów (np. pdf, audio itp.)
    4. Oferty- znajdują się w niej wszystkie aktualne oferty Partnerów BSafer,
    5. e-Bezpieczeństwo (usługa płatna)- usługa, dzięki której Użytkownik może sprawdzić jakie podmioty przetwarzają jego Dane Osobowe i kontrolować, co się z nimi dzieje. Sprawdzenie następuje poprzez „Raport BSafer”,
    6. Ustawienia- w tej zakładce Użytkownik może potwierdzić swoją tożsamość, dokonać pełnej weryfikacji Konta, edytować swoje dane lub dezaktywować swoje Konto.
  2. Twój Balans Prezentowy- zestawienie środków finansowych przyznanych Użytkownikowi, przedstawione w formie wykresu. Zawiera następujące dane:
    1. ŚRODKI ZATWIERDZONE - kwota, którą Użytkownik może przekazać na swój rachunek bankowy. Przekazanie środków jest możliwe w sytuacji, gdy ich wysokość jest większa lub równa 200 zł.
    2. ŚRODKI OCZEKUJĄCE - kwota, która została obliczona na podstawie aktywności Użytkownika, lecz oczekuje na zatwierdzenie przez Partnera. Zatwierdzenie następuje w okresach miesięcznych.
    3. ŚRODKI ODRZUCONE - kwota, która nie zostanie wypłacona Użytkownikowi. Odrzucenie środków następuje w sytuacji, gdy Użytkownik nie spełni obowiązków przypisanych do danej formy aktywności lub w przypadku innego naruszenia regulaminu.

13. WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW LUB USŁUG:

Dokonanie zakupu towaru lub usługi zawsze następuje przez wypełnienie formularza zakupowego.

BSafer nigdy nie jest stroną umowy sprzedaży produktu lub usługi. Użytkownik zawiera umowę z konkretnym Partnerem, na warunkach i zasadach widocznych w zakładce danego produktu lub usługi. W zakładce danego produktu znajdziesz podstawowe informacje dotyczące warunków dostawy, sposobów płatności, kosztów dostawy, sposobu reklamacji, ceny itp.

BSafer nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone w zakładce danego produktu. BSafer nie będąc stroną umowy nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady prawne i fizyczne reklamowanych produktów.

Użytkownik może kupić towar lub usługę na następujące sposoby:

  1. Bezpośrednio przez panel Użytkownika (w przypadku zarejestrowanych Użytkowników platformy BSafer.pl) Klikając w ofertę w Panelu, Użytkownik przechodzi na promocyjny Landing Page Partnera.
  2. Przez promocyjny Landing Page Partnera, do którego Użytkownik jest przekierowany po kliknięciu w reklamę wyświetloną w Internecie (dotyczy zarówno Użytkownika, jak i nowego odbiorcy)
  3. Poprzez formularze kontaktowe innych podmiotów świadczących usługi w Internecie (np. Facebook, Google itp.)

Wszystkie znajdujące się na stronie internetowej BSafer.pl znaki towarowe i oznaczenia przedsiębiorców zostały użyte jedynie w celu informacyjnym, a prawa wyłączne do nich przysługują tymże przedsiębiorcom. Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

14. PROCES ZAKUPOWY

  1. Sprzedaż odbywa się poprzez wypełnienie formularza zapisu.
  2. Po wypełnieniu formularza zapisu, następuje przekierowanie do płatności PayU. Płatność może zostać dokonana również w późniejszym terminie, za pośrednictwem Panelu Użytkownika. W przypadku zawarcia pomiędzy Użytkownikiem a Partnerem umowy, której rozliczenie następuje poza serwisem BSafer, płatność za towar/usługę jest uiszczana przez Użytkownika bezpośrednio do rąk Partnera, w sposób przez niego stosowany.
  3. Na e-mail Użytkownika przychodzi powiadomienie potwierdzające dokonanie zakupu;
  4. Nowy Użytkownik otrzymuje od BSafer w e-mailu tymczasowe hasło logowania do swojego Panelu.
  5. W przypadku nowego Użytkownika aktywacja konta w BSafer następuje po kliknięciu w dostępny w e-mailu przycisk „przejdź do panelu”.
  6. Szczegóły zamówienia Użytkownik może sprawdzać w swoim panelu Użytkownika.

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. BSafer zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się:
    • Wprowadzenie nowych przepisów prawnych oraz uchylenie lub zmiana przepisów prawnych już obowiązujących.
    • Dostosowanie do koniecznych zmian wprowadzanych w obowiązującym systemie teleinformatycznym BSafer.
    • Zmiany w ofercie BSafer.
  2. W przypadku zmian Regulaminu BSafer powiadamia wszystkich swoich Klientów o treści zmian stosownym komunikatem ogłoszonym na Stronie internetowej BSafer.
  3. Niniejszy Regulamin jest dostępny na Stronie BSafer.
  4. BSafer nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, będących poza BSafer.
  5. BSafer nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do Usług, wynikającej z błędnej rejestracji Użytkownika.
  6. Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Użytkownikiem a BSafer w związku ze świadczeniem Usług za pomocą strony internetowej będą rozstrzygane przez sądy odpowiednie dla siedziby BSafer.
  7. W przypadku Użytkowników będących konsumentami, właściwość sądu określa Kodeks postępowania cywilnego lub inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy - Kodeks cywilny.
  9. Wszelkie spory dotyczące umowy będą rozwiązywane w pierwszej kolejności w drodze polubownej. Strony uzgadniają, że sądem właściwym do rozpoznania wszelkich roszczeń będzie sąd właściwy według siedziby BSafer.