Wróć do artykułów

Praktycy biznesu mówią o trzech zasadach w kontaktach z klientem.

Jestś tutaj BSafer >> Komputery >> Oprogramowanie Programy antywirusowe i zabezpieczające >> BSafer Total Proteciotn 2020 12/m Praktycy biznesu mówią o trzech zasadach w kontaktach z klientem.

Praktycy biznesu mówią o trzech zasadach w kontaktach z klientem.

Klient - niezbędna postać w twoim biznesie. Dlatego warto zadbać o dobre kontakty z nim. A kto inny, jak nie praktycy wiedzą o tym najlepiej.
W zależności od tego jaką działalność prowadzisz powinny być ustalone standardy - na przykład inaczej będziemy rozmawiać z klientami w sklepie odzieżowym, a inaczej z osobami w zakładzie samochodowym. Jednak są rzeczy uniwersalne dla każdej z branż.

3 Zasady

  1. Dobra obsługa
    Bardzo ogólny punkt, przez który chcemy powiedzieć o rzetelnej i zgodnej reklamie, sprawnej pomocy, kulturze w rozmowie. Niezależnie od tego czy dana osoba dokonuje zakupu czy jedynie przyszła po radę – musimy się zachować profesjonalnie i postarać się z jak największą starannością. Nie kłam, kieruj się szacunkiem i empatią, aby znaleźć jak najlepsze rozwiązanie, nawet jeśli będzie to generować niższe zyski.
  2. Komfort w spotkaniu
    O ile powinieneś być fachowcem w swojej dziedzinie, o tyle udanie, że nie czujesz się komfortowo przy spotkaniu może dodać trochę swobody przy spotkaniu. Przede wszystkim chodzi o to, abyś się nie wywyższał choćby przez używanie zbyt fachowego języka lub przerywanie, gdyż przewidujesz pytanie.
  • Bezpośredni kontakt
    Jeśli korespondujesz z klientem przez maile ważne, żeby odpowiadać na nie jak najszybciej, pamiętaj o umieszczaniu autopodpisu oraz zadbaj, aby odpowiedź była konkretna – nie za długa.
    Pomimo kontaktu z klientem mailowo dobrze jest czasem do niego zadzwonić. W ten sposób masz szanse na budowanie relacji z klientem.
    Podczas rozmowy nie odpowiadaj jedynie na pytania, a wyjdź z inicjatywą udzielenia informacji.

 

Teoria to jedno, praktyka to drugie, co by nie było pamiętaj, aby cały czas się szkolić w sprawach dotyczących kontaktu z klientem.  Zdecydowanie ułatwi Ci to pracę, a osobom przychodzącym do Ciebie życie.

Masz ciekawy temat?

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem? Masz ciekawy temat? Napisz do nas! wspolpraca@bsafer.pl

Programy Edukacyjne, ochrona, bezpieczeństwo oraz informacje

– poznanie Sejfusia – Misja pod kryptonimem „Moje dane. Moje bezpieczeństwo.”

idź do sklepu

PRODUKTY REKOMENDOWANE

Nowość
Nowość

BSafer 1 Rok

71.64 zł 1 rok
Nowość

BSafer PREMIUM

107.64 zł 1 rok
Nowość

ESET SECURITY PACK 1 ROK

189 zł 1 rok
Nowość

Norton 360 Premium 1 ROK

199 zł 1 rok
Nowość
Nowość

AVG Ultimate 1

199 zł 1 rok

Gra Edukacyjna - „MOJE DANE. MOJE BEZPIECZEŃSTWO.”

Warsztaty edukacyjne w formie warsztatu teoretycznego oraz gry praktycznej. Zajęcia mają na celu kształtowanie świadomych i odpowiednich postaw dzieci w zakresie ochrony prywatności w Internecie.
Propagujemy bezpieczny rozwój dzieci w cyber-świecie oraz wspieramy rodziców w umiejętnej ochronie swoich pociech, bez poczucia blokowania dostępu do współczesnej technologii.
CZAS TRWANIA ZAJĘĆ: ok. 90 min
POTRZEBNE W TEN DZIEŃ: kreatywność, odkrywczość, śmiałość oraz chęć dobrej zabawy.

Kup Teraz

OCENA I KOMENTARZE

4.3 / 5

483 komentarze 19 udostępnień
E-MAIL

Masz pytanie? napisz do nas

pomoc@bsafer.pl

KTO DZWONIŁ ?

WYSZUKAJ NUMER TELEFONU

Dowiedz się, kto dzwonił 24h/7

Ustawienia Prywatności

Ochroń swoją prywatność z BSafer

Dostęp do autoryzowanej platformy dla gier, quizów i zabaw

Źródło sprawdzonych i aktualnych informacji nt. ochrony danych

Gotowe wzory dokumentów oraz porady prawne w przypadku nadużyć danych

Darmowa strefa edukacyjna dla dzieci i dorosłych

Pobierz instrukcję za darmo:

iOs Android
Windows Mac
Google Facebook
BSafer

BSafer

Polskie Biuro Komunikacji i e-Bezpieczeństwa

System zabezpieczający przed niechcianą komunikacją

Szacuje się, że prawie

44,6 %*[1]

wszystkich połączeń może być próbą oszustwa

Ponad

81 %*[2]

Polaków nie zabezpiecza swojego telefonu jakimkolwiek systemem chroniącym

Nawet

3 mld*[3]

danych skradzionych w ciągu roku

Poświęcamy na komunikację 6 x więcej czasu niż nasi przodkowie.

BSafer
Postaw na łączność, która jest pewna.
Poświęcamy na komunikację 6 x więcej czasu niż nasi przodkowie.
Zadbaj, aby więcej było także bezpieczniej i przyjemniej.
Postaw na łączność, która jest pewna.
Pobierz za darmo

Co się zmieni po założeniu konta w BSafer?

  • Odzyskasz nadzór nad tym, co dzieje się z informacjami na Twój temat
  • Będziesz z czasem dostawał coraz mniej nachalnych połączeń od telemarketerów
  • Twój czas zacznie być dla Ciebie - nie dla irytujących reklamodawców
  • Zdobędziesz niezbędne informacje na temat Twoich praw i narzędzia do ich egzekwowania
  • Zyskasz podwójnie, dołączysz do bezpiecznej sieci partnerów. Skorzystasz z ofert i odbierzesz nagrody za aktywność na koncie.
Pobierz za darmo
Monies
Monies

BSafer Sp. z o.o. realizuje projekt ”BSafer - Ochrona Danych osobowych” dofinansowany z Funduszy Europejskich na podstawie umowy POPW.O1.01.02-18-0001/19-00. w ramach poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej

Cele projektu: Wdrożenie opracowanego systemu ochrony danych osobowych

Planowane efekty:Za pomocą rejestru BSafer osoby prywatne mogą rejestrować, sprawdzać lub usuwać swoje zgody marketingowe, aby zrezygnować z otrzymywania większości niechcianych połączeń telemarketingowych, SMSowych i e-mailowych.

Wartość Projektu: 1 293 443.16 zł

wkład EFRR: 998 577.28zł

www.mapadotacji.gov.pl

Wyszukiwanie informacji w bazie danych