Artykuł

Trzy sposoby na znalezienie klientów. Tajemnice marketerów.

Trzy sposoby na znalezienie klientów. Tajemnice marketerów.

Jeśli jeszcze ich nie poznałeś, razem z nami je dzisiaj odkryjesz. Zakładamy, że zależy Ci na czasie i oszczędności pieniędzy, prawda? A więc od czego zacząć..

  1. Social selling
    Podstawą tej metody jest relacja, to jest główna różnica między social selling a marketingiem tradycyjnym. Jest to znaczne łatwiejsze w odbiorze, ponieważ porozumiewamy się tu naturalnym, codziennym językiem – zamiast marketingowym. Aby każda relacja mogła trwać, potrzebujemy zaufania. Zawodnicy gier zespołowych także, a taką grą jest również social selling.
    A jak je tutaj zdobyć? Musisz coś dać od siebie, aby później dostać coś w zamian. Jednak znów przekładając to na życie codzienne – budowanie realcji wymaga czasu, tak samo social selling to nie jednorazowa akcja, a trochę bardziej złożony proces.
    Teraz potrzebujesz już tylko: contentu, platformy do zarządzania zasięgami, ekspertów – ambasadorów i najważniejsze, zaangażowanie.

 

  1. Networking

Wierzysz w przypadki? Czasem trzeba dać mu szanse. Jedna z moich ulubionych definicji networkingu, czyli danie szansy przypadkowi.
Wszystko, co robisz wynika z potrzeb. A więc bądź tam, gdzie powinieneś, tam gdzie znajdziesz coś, co Cię zainteresuje. Spotkania klubów biznesu? Jeśli nie w twojej miejscowości, to na pewno znajdzie się coś w okolicy. Co tam zastaniesz? Każdy z uczestników ma możliwość wystąpienia, później prezentacja klubu, w którym się znajdujemy oraz spotkania networkingowe – rozmowy z osobami, których wypowiedź nas zainteresowała.

 

  1. Personal branding
    Zostań specjalistą w swojej dziedzinie, niezależnie od zawodu. Znowu pojawia się problem relacji, którą możesz zbudować przez blogi, gdzie możesz pisać artykuły, vlogi na kanale youtube…
    Musisz wiedzieć na czym się znasz, komu się przydasz – określić swoją grupę docelową. Powinieneś wiedzieć zarówno, czym się zajmuje oraz czym nie zajmuje się twoja konkurencja.
    Znajdź pomysły na treści i regularnie je zamieszczaj.

    Kiedy już wiesz jak, zacznij działać.

Masz ciekawy temat?

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Napisz do nas!

wspolpraca@bsafer.pl

Wyszukiwanie informacji w bazie danych