Artykuł

#8 prostych porad jak zdobyć klientów w czasie kryzysu

Prowadzisz salon fryzjerski ? kosmetyczny ? Dowiedz się jak efektywnie wykorzystać czas, w którym Twoja firma musi być zamknięta

#8 prostych porad jak zdobyć klientów w czasie kryzysu

Prowadzisz salon fryzjerski ? kosmetyczny ? 
Dowiedz się jak efektywnie wykorzystać czas, 
w którym Twoja firma musi być zamknięta

 

Nikogo nie trzeba przekonywać, że wszystkie branże, świadczące usługi, gdzie bezpośrednia obecność klienta jest nieodzownym elementem funkcjonowania firmy przechodzą teraz poważny kryzys. Działania, które zostały podjęte w celu walki z pandemią koronawirusa przyniosły wielkie straty dla większości firm. Jest to jednak sytuacje niezależna od nas, którą najłagodniej ujmując musimy przeczekać.

 

Jak w czasie kryzysu nie stracić klientów, a mało tego- zyskać nowych?

Co zrobić, żeby stali klienci wrócili i Jak zdobyć przychylność nowych?

 

  1. Sprzedaż online- jeśli tego nie robisz to jak najszybciej przenieś swój biznes także do strefy online. W swoim salonie posiadasz mnóstwo produktów które chętnie polecasz swoim klientkom? dlaczego nie zacząć ich sprzedawać poza murami salonu?

 

  1. Pokaż, że jesteś- nagraj filmik, w którym uświadamiasz klientów, że o nich pamiętasz i na nich czekasz. Powiadom o nowościach lub zaletach stałych ofert. Możliwości jest wieeele, a dzięki nim zbudujesz społeczność, która będzie Cię wspierała.

 

  1. Poszukaj partnerów biznesowych- reklama nie zawsze musi kosztować krocie. Pomyśl co chciałabyś uzyskać dzięki takiej współpracy. Większe zasięgi, więcej klientów, wspólne działania marketingowe? Razem można więcej : )


>>>>Sprawdź nową ofertę Bsafer „Napędź swój biznes”<<<<

 

  1. Ogłoś konkurs na portalach społecznościowych- miej stały kontakt ze swoimi klientami, stwórz relacje i wywołaj reakcje, niech Twój profil ożyje. Wynagrodź zaangażowanie osób biorących udział w zabawie.

 

  1. Przeprowadź ankietę - zdobądź informacje na temat tego z jakiej nowej usługi chcieliby skorzystać Twoi klienci. Dzięki temu uzyskasz bezpośrednią odpowiedź na pytanie „Czego brakuje w mojej ofercie”.

 

  1. Pokaż się w roli eksperta-  Od czasu do czasu wrzuć na profil ciekawą informacje ze świata usług fryzjerskich czy kosmetycznych. Klienci chętnie je przeczytają, bo przecież jesteś fachowcem w tym temacie. Publikuj porady typu: „najlepsza maseczka na suche włosy według salonu XYZ”. Dzięki takiemu zabiegowi uzyskasz tytuł branżowego eksperta.

 

  1. Aktualizuj profil/stronę-
  • Dodaj zakładkę „o nas”- wrzuć zdjęcia załogi- klienci wbrew pozorom bardzo chętnie zaglądają do tej zakładki, chcąc wiedzieć po prostu z kim mają do czynienia.
  • Nie masz informacji o cenach za konkretne usługi? Koniecznie dodaj Cennik. Wielu klientów docenia fakt, iż od razu może poznać ceny. Dzwoniąc do salonu nie pytają już o cennik, lecz rezerwują termin wizyty : )
  • Wrzuć zaległe zdjęcia- najlepiej w formie „przed i po”. Pokaż klientom, jak mogą wyglądać dzięki Twoim usługom.

 

  1. Zaistniej wśród lokalnej społeczności- „mów głośno” o ważnych inicjatywach czy wydarzeniach w Twojej okolicy.  Wypracujesz sobie respekt jako osoba świadoma i odpowiedzialna. To również bardzo dobry moment, żeby zaistnieć w świecie biznesu jako firma społecznie odpowiedzialna- dlatego warto zagłębić się w temat CSR ; )

 

Czytaj również >>>Znaleźli sposób na uratowanie biznesu! To napawa optymizmem i nadzieją!

 

​​​​​​​

 


Masz ciekawy temat?

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Napisz do nas!

wspolpraca@bsafer.pl

Wyszukiwanie informacji w bazie danych