Klient szybszy niż kawa – pozyskać
Jak przekonać potencjalnego klienta do współpracy? Kto płaci za kawę? O co zapytać? Jak dobrze poprowadzić spotkania? Są to jedne z najczęstszych pytań, szczególnie dla tych, co dopiero zaczynają przygodę ze spotkaniami. Nie raz, aby pozyskać jednego klienta, nie kończy się na pierwszym spotkaniu.
To ile tych kaw trzeba wypić?
Po wielu spotkaniach i skosztowaniu wszystkich kaw w ulubionej kawiarni i tak będziesz mieć jej dość.
Może Cię zaskoczę – nie musisz pić żadnej. Jak to możliwe? Generowanie leadów. Już pewnie wiesz, o czym mówię - zaoszczędzenie czasu, głosu i nerwów przed spotkaniem.
Jest to zdecydowanie bardziej skuteczna metoda, gdyż leadem jest osoba już zainteresowana produktem twojej firmy.
Pozyskiwanie leadów
1.Przygotowanie.
Czy firmie są odpowiedni ludzie z niezbędnymi narzędziami do tego? Bez tego się nie obejdziesz.
2.Opracowanie.
Musisz ustalić kryteria dla osób, które staną się potencjalnymi klientami.
3.Rozmowa.
W tym etapie zweryfikujesz jakość, ustalisz aktualność oraz rodzaj leada, jakim jest, by w przyszłości móc dobrać odpowiednie działania marketingowe.
4.Lead nurting.
Pomimo braku zainteresowania aktualną ofertą, warto zadbać o dobre relacje z klientem na przyszłość.
5.Finalizacja.
O wszystkich trzeba dbać, jednak oczywiste jest to, że najwięcej uwagi trzeba poświecić zainteresowanym
Jeśli nadal potrzebujesz pomocy w pozyskaniu leadów, skorzystaj z pomocy BSafer – bezpiecznej bazy danych.