Wróć do artykułów

Jak nie bać się dzwonić do klientów?

Jestś tutaj BSafer >> Komputery >> Oprogramowanie Programy antywirusowe i zabezpieczające >> BSafer Total Proteciotn 2020 12/m Robisz sobie paznokcie, a klient sam przychodzi do Ciebie

Jak nie bać się dzwonić do klientów?

Aby problem został rozwiązany, trzeba znaleźć źródło. Zastanawiałeś się kiedyś, skąd ten strach? Zakładam, że jakieś nieprzyjemne doświadczenie. Możliwe, że do Ciebie lub twoim znajomych, dzwonił już kiedyś nachalny konsultant i prawdopodobnie nieuprzejmy, zgadza się?
Już chyba powinieneś wiedzieć, od czego zacząć. Jeśli nie, postaram się naprowadzić Cię na właściwą drogę.
Wyobraź sobie trochę odwrotną sytuację. Gdyby zadzwoniła całkiem miła osoba i to z ofertą produktu, który potrzebujesz, rzucisz w takiej sytuacji słuchawką? Ja bym tego nie zrobiła. Zakładam, że ty też.

Słowo klucz

„Potrzebny produkt” – coś, co na pewno zaważy o przebiegu rozmowy. Jeśli masz małą firmę dużą łatwiej będzie Ci dowiedzieć się, jakie potrzeby mają twoi klienci. Jeśli jeszcze nie prowadzisz webinarów, to są jeszcze ankiety, sondy, użytkownicy na blogach i innych portalach mają możliwość komentowania. Wydaje się proste, prawda?
Wcześniej wspomniałam o byciu miłym. Czyli nastawienie ma znaczenie! Każdy jest w stanie zrozumieć, że po iluś nie udanych próbach może się odechcieć chwilowo – ale w ten sposób nic nie zdziałasz. Już wiesz, na czym to polega.
Przede wszystkim pamiętaj, że chcesz pomóc klientowi, a nie wcisnąć coś na siłę.
Zdecydowanie bardziej to wzbudzi zaufanie.
Kolejna ważna rzecz. Zaufanie. Chyba nie muszę pytać, od kogo byś wziął ten sam produkt,  znajomego czy kompletnie obcego? W jaki sposób na wiązać relację ze swoim klientem? Kiedy dzwonisz, pamiętaj o rozmowie, a nie prowadzenia monologu!

Odwrócone role

W rozmowie z klientem bardzo ważne jest, aby zrozumieć jego nastawienie klienta. Nie jest to, aż tak trudne, skoro nie raz to my jesteśmy po tej stronie. Nie każdy z telemarketerów się stosuje do naszych zasad. Przez co my też się denerwujemy. Jak sobie poradzić z natrętnymi telefonami?

Powstał nowy system BSafer. Możesz tu zarejestrować, sprawdzać oraz usuwać swoje zgody marketingowe, aby zrezygnować z otrzymywania większości niechcianych połączeń telemarketingowych, SMSowych i e-mailowych. Sprawdź!

Masz ciekawy temat?

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem? Masz ciekawy temat? Napisz do nas! wspolpraca@bsafer.pl

Programy Edukacyjne, ochrona, bezpieczeństwo oraz informacje

– poznanie Sejfusia – Misja pod kryptonimem „Moje dane. Moje bezpieczeństwo.”

idź do sklepu

PRODUKTY REKOMENDOWANE

Nowość
Nowość

BSafer 1 Rok

71.64 zł 1 rok
Nowość

BSafer PREMIUM

107.64 zł 1 rok
Nowość

ESET SECURITY PACK 1 ROK

189 zł 1 rok
Nowość

Norton 360 Premium 1 ROK

199 zł 1 rok
Nowość
Nowość

AVG Ultimate 1

199 zł 1 rok

Gra Edukacyjna - „MOJE DANE. MOJE BEZPIECZEŃSTWO.”

Warsztaty edukacyjne w formie warsztatu teoretycznego oraz gry praktycznej. Zajęcia mają na celu kształtowanie świadomych i odpowiednich postaw dzieci w zakresie ochrony prywatności w Internecie.
Propagujemy bezpieczny rozwój dzieci w cyber-świecie oraz wspieramy rodziców w umiejętnej ochronie swoich pociech, bez poczucia blokowania dostępu do współczesnej technologii.
CZAS TRWANIA ZAJĘĆ: ok. 90 min
POTRZEBNE W TEN DZIEŃ: kreatywność, odkrywczość, śmiałość oraz chęć dobrej zabawy.

Kup Teraz

OCENA I KOMENTARZE

4.3 / 5

483 komentarze 19 udostępnień
E-MAIL

Masz pytanie? napisz do nas

pomoc@bsafer.pl

KTO DZWONIŁ ?

WYSZUKAJ NUMER TELEFONU

Dowiedz się, kto dzwonił 24h/7

Ustawienia Prywatności

Ochroń swoją prywatność z BSafer

Dostęp do autoryzowanej platformy dla gier, quizów i zabaw

Źródło sprawdzonych i aktualnych informacji nt. ochrony danych

Gotowe wzory dokumentów oraz porady prawne w przypadku nadużyć danych

Darmowa strefa edukacyjna dla dzieci i dorosłych

Pobierz instrukcję za darmo:

iOs Android
Windows Mac
Google Facebook
BSafer

BSafer

Polskie Biuro Komunikacji i e-Bezpieczeństwa

System zabezpieczający przed niechcianą komunikacją

Szacuje się, że prawie

44,6 %*[1]

wszystkich połączeń może być próbą oszustwa

Ponad

81 %*[2]

Polaków nie zabezpiecza swojego telefonu jakimkolwiek systemem chroniącym

Nawet

3 mld*[3]

danych skradzionych w ciągu roku

Poświęcamy na komunikację 6 x więcej czasu niż nasi przodkowie.

BSafer
Postaw na łączność, która jest pewna.
Poświęcamy na komunikację 6 x więcej czasu niż nasi przodkowie.
Zadbaj, aby więcej było także bezpieczniej i przyjemniej.
Postaw na łączność, która jest pewna.
Pobierz za darmo

Co się zmieni po założeniu konta w BSafer?

  • Odzyskasz nadzór nad tym, co dzieje się z informacjami na Twój temat
  • Będziesz z czasem dostawał coraz mniej nachalnych połączeń od telemarketerów
  • Twój czas zacznie być dla Ciebie - nie dla irytujących reklamodawców
  • Zdobędziesz niezbędne informacje na temat Twoich praw i narzędzia do ich egzekwowania
  • Zyskasz podwójnie, dołączysz do bezpiecznej sieci partnerów. Skorzystasz z ofert i odbierzesz nagrody za aktywność na koncie.
Pobierz za darmo
Monies
Monies

BSafer Sp. z o.o. realizuje projekt ”BSafer - Ochrona Danych osobowych” dofinansowany z Funduszy Europejskich na podstawie umowy POPW.O1.01.02-18-0001/19-00. w ramach poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej

Cele projektu: Wdrożenie opracowanego systemu ochrony danych osobowych

Planowane efekty:Za pomocą rejestru BSafer osoby prywatne mogą rejestrować, sprawdzać lub usuwać swoje zgody marketingowe, aby zrezygnować z otrzymywania większości niechcianych połączeń telemarketingowych, SMSowych i e-mailowych.

Wartość Projektu: 1 293 443.16 zł

wkład EFRR: 998 577.28zł

www.mapadotacji.gov.pl

Wyszukiwanie informacji w bazie danych