About-banner

Najczęściej zadawane pytania:

Dlaczego powinienem zarejestrować swoje dane w rejestrze BSafer?

Rejestr BSafer pozwala zmniejszyć liczbę niepożądanych połączeń telemarketingowych oraz e-maili reklamowych, które otrzymujesz.

Po rejestracji, jak szybko zauważę zmniejszenie liczby połączeń?

Zmniejszenie liczby połączeń powinno być zauważalne po 30 dniach. Telemarketerzy i sprzedawcy mają 30 dni od daty rejestracji, aby sprawdzić swoje listy i przestać się z Tobą kontaktować.

Co zrobić, jeśli otrzymam telefon lub e-mail lub SMS z reklamą, której sobie nie życzę?

Zarówno osoba wykonująca połączenie (telemarketer), jak i firma wysyłająca e-mail lub SMS (firma marketingowa) mogą być zgłaszane bezpośrednio w panelu użytkownika w systemie BSafer.

Jakie są godziny w centrum kontaktowym BSafer?

Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego BSafer pod numer +48 732 666 143 od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9.00 do 16.00.

Możesz również wypełnić zapytanie online lub formularz skargi, który znajdziesz po zalogowaniu w panelu, użytkownika w dowolnym momencie.

Jak zgłosić firmę do rejestru BSafer?

Po zalogowaniu do panelu użytkownika w systemie BSafer, przejdź do zakładki DODAJ ADMINISTRATORA. Jeśli możesz podaj jak najwięcej szczegółowych informacji.

Co jeśli zmienię zdanie? Czy mogę usunąć swoje dane z rejestru BSafer?

Tak, możesz usunąć swój profil w dowolnym momencie.

Dlaczego potrzebujecie moich danych osobowych do rejestracji?

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany w nim adres e-mail zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia Rejestracji możesz korzystać w ograniczonym zakresie z serwisu BSafer. Większość funkcji jest jednak dostępna dopiero po weryfikacji twojej tożsamości oraz zawarciu umowy.

Czy mogę zarejestrować numer stacjonarny?

Numery telefonów stacjonarnych nie kwalifikują się do rejestracji.

Jak mogę sprawdzić kto posiada moje dane?

Aby sprawdzić listę firm w rejestrze, musisz najpierw utworzyć konto. Przejdź do formy zapisu, aby uzyskać więcej informacji na temat konta w BSafer. Po utworzeniu i pełnej weryfikacji konta będziesz mógł się zalogować i w pełni korzystać z funkcji dostępnych w systemie BSafer.

Najczęściej zadawane pytania:

Rejestr BSafer pozwala zmniejszyć liczbę niepożądanych połączeń telemarketingowych oraz e-maili reklamowych, które otrzymujesz.

Zmniejszenie liczby połączeń powinno być zauważalne po 30 dniach. Telemarketerzy i sprzedawcy mają 30 dni od daty rejestracji, aby sprawdzić swoje listy i przestać się z Tobą kontaktować.

Zarówno osoba wykonująca połączenie (telemarketer), jak i firma wysyłająca e-mail lub SMS (firma marketingowa) mogą być zgłaszane bezpośrednio w panelu użytkownika w systemie BSafer.

Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego BSafer pod numer +48 732 666 143 od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9.00 do 16.00.

Możesz również wypełnić zapytanie online lub formularz skargi, który znajdziesz po zalogowaniu w panelu, użytkownika w dowolnym momencie.

Po zalogowaniu do panelu użytkownika w systemie BSafer, przejdź do zakładki DODAJ ADMINISTRATORA. Jeśli możesz podaj jak najwięcej szczegółowych informacji.

Tak, możesz usunąć swój profil w dowolnym momencie.

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany w nim adres e-mail zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia Rejestracji możesz korzystać w ograniczonym zakresie z serwisu BSafer. Większość funkcji jest jednak dostępna dopiero po weryfikacji twojej tożsamości oraz zawarciu umowy.

Numery telefonów stacjonarnych nie kwalifikują się do rejestracji.

Aby sprawdzić listę firm w rejestrze, musisz najpierw utworzyć konto. Przejdź do formy zapisu, aby uzyskać więcej informacji na temat konta w BSafer. Po utworzeniu i pełnej weryfikacji konta będziesz mógł się zalogować i w pełni korzystać z funkcji dostępnych w systemie BSafer.