Operator sieci T- Mobile przygotował dla swoich klientów szereg propozycji, które to w okresie, kiedy musimy pozostać w domu, mają ułatwić załatwianie wszelkich spraw za pomocą zdalnych narzędzi.
"Jesteśmy z wami w tych trudnych czasach"
SPRAWDŹ JAK NA POTRZEBY RYNKU T-MOBILE DOSTOSOWAŁ SWOJĄ OFERTĘ:
♦ Darmowe gigabajty w aplikacji Mój T-Mobile
Dodatkowe wsparcie dla tych, którzy z racji obecnej sytuacji muszą więcej czasu spędzać w sieci internetowej
♦ Załatwianie spraw bez wychodzenia z domu
> aplikacja Mój T- Mobile, jest to zdalne narzędzie Obsługi Klienta
> serwis Mój T-Mobile, za pomocą tej usługi możemy załatwić większość tematów związanych z obsługą rachunku, bez konieczności bezpośredniej wizyty w salonie.
♦ Aplikacja „Kwarantanna domowa”
Dzięki tej aplikacji użytkownicy sieci będący na kwarantannie mogą korzystać z internetu bez zużywania swojego pakietu danych.
♦ Wsparcie dla biznesu
> 10 GB darmowego internetu dla klientów biznesowych, którzy przenieśli swoje firmy do strefy online
> Bezpłatne oprogramowanie Microsoft Office 365, to strona na której pozwolą przedsiębiorcą sprawnie wdrożyć w firmie pracę zdalną. Mogą też m.in. otrzymać bezpłatną licencję na oprogramowanie Microsoft Office
♦ Wsparcie edukacji zdalnej
Projekt dedykowany uczniom i nauczycielom oferuje bezpłatny dostęp do narzędzi umożliwiających zdalne nauczanie. Dla nauczycieli przygotowane zostały szkolenia z obsługi technicznej oraz wsparcie dotyczące kompetencji miękkich.
Uczelnie wyższe natomiast mają bezpłatny dostęp do kilkudziesięciu platform e-learningowych bez zużywania pakietu danych.
♦ Wsparcie dla służby zdrowia
Dzięki operatorowi sieci T-Mobile szpitale otrzymały telefony, tablety i karty SIM. Została uruchomiona infolinia pomocy psychologicznej dla pracowników służby zdrowia jak i Telefon Pogadania dla seniorów obsługiwany przez kilkudziesięciu wolontariuszy. Personel medyczny został zaopatrzony w przyłbice wykonane na za pomocą drukowania 3D.
⇒ DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O OFERCIE T-MOBILE