Artykuł

#6 zasad dzięki którym więcej zarobisz na swoim artykule

Poznaj tajniki tekstów, które na siebie zarabiają

Chcesz zarabiać na klikach w serwisie bsafer.pl ?
Poznaj podstawowe zasady pisania tekstów!
Kiepski content, nie wyróżni się wśród milionów innych tekstów.
Jak więc przyciągnąć uwagę czytelnika i zarabiać na pisaniu?

Przygotowaliśmy dla Was 6 podstawowych wskazówek, które z pewnością pomogą uatrakcyjnić każdy artykuł.

 

Tekst „zdarty jota w jotę” z Internetu jest bezwartościowy. Nie wnosisz nic nowego, ani ciekawego, więc algorytmy potraktują Twój tekst jako zbędny spam. Poza tym, nikt nie chce czytać artykułów, które powielają się na wielu stronach i niczym się nie wyróżniają.

Czytelnicy są co raz bardziej wymagający, więc nie tak łatwo wstrzelić się w ich gusta. O czym i jak więc pisać, żeby zwrócić uwagę?

Najważniejsze żeby tekst zawierał w sobie 3 elementy, mianowicie jego zawartość powinna być:

W- wartościowa - Przed napisaniem tekstu zrób dokładny research.  Zestaw ze sobą kilka opinii, pomysłów, poglądów.

I- inna – napisz to inaczej. Wszyscy zachwycają się składem nowych kosmetyków? Ty opisz jak ich cena ma się do konkurencyjnych produktów

N- nowa – dodaj coś czego jeszcze nikt inny nie uwzględnił opisując dany temat- choćby swoje przemyślenia, anegdotkę.

Jest to podstawa w pozycjonowaniu strony. Wyszukiwarki zwracają na nie szczególną uwagę ze względu na to, że tytuł i śródtytuły wskazują na zawartość strony.

Nagłówki pozwalają także uporządkować tekst. Uwzględnij w nich słowa kluczowe, tak by Twój temat był lepiej widoczny dla algorytmów jak i samego czytelnika.

Ściana tekstu skutecznie zniechęca do przeczytania choćby wstępu. Podział na części sprawi, że łatwiej i przyjemniej będzie się go czytało.

Żeby ktoś przeczytał Twój artykuł najpierw musi w niego kliknąć. Musisz więc przyciągnąć uwagę czytelnika już na samym początku. Odpowiedni tytuł sprowokuje reakcję. Najlepsze tytuły powinny zawierać:

Liczby- np. 10 najlepszych kosmetyków 2019r.

Pytanie- np. Jak schudnąć w 10 dni?

Emocje – np. Kąpała się w jeziorze i znalazła to!

Poradnikowy charakter- np. 3 sposoby na uratowanie zważonej masy

Zastanów się kto należy do grupy docelowej, a więc do kogo chcesz skierować swoje treści. Nie staraj się zadowolić wszystkich Dobierz odpowiednie słownictwo, kontekst by grupa docelowa mogła utożsamić się z Twoimi artykułami.

Odwiedzaj fora, na których możesz umieścić link do swojego artykułu. Nie może być to jednak na zasadzie- tekst o kosmetykach umieszczony na forum fanów motoryzacji. Poszukaj kogoś komu Twój artykuł faktycznie może się przydać.

Dodaj zdjęcia, obrazki, schematy. Urozmaicaj swój tekst ciekawymi grafikami, wówczas czytelnik nie zdąży się znudzić

 

Dołącz do naszej facebookowej grupy  TUTAJ

Zarejestruj się i zarabiaj na klikachTUTAJ


Masz ciekawy temat?

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Napisz do nas!

wspolpraca@bsafer.pl

Wyszukiwanie informacji w bazie danych