Wyznaczenie Strategii Partnerskiej

Słowem wstępu, bardzo dziękujemy naszym licznym Partnerom, z którymi wspólnie pracujemy nad bezpieczniejszym i lepszym jutrem.

Nasza spółka przez ostatnie dwa lata zdobyła wiele nagród i wyróżnień, a co najważniejsze nasze innowacyjne i nieszablonowe podejście zostało zauważone przez największy Bank w Polsce PKO BP, który stał się współwłaścicielem BSafer sp. z o.o.

Wypełnij formularz poniżej

Dane Firmy:


same cyfry bez znaków

Pole nieobowiązkowe

Dane osoby kontaktowej:

To pole jest wymagane.

Oświadczenia i zgody:


Administratorem danych osobowych jest BSafer sp. z o.o. (KRS: 0000777010) z siedzibą przy al. Jana Pawła II 13/196 (37-450 Stalowa Wola), dalej jako „BSafer”; Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: Inspektor@bsafer.pl Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia BSafer świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z platformy BSafer, w tym do możliwości otrzymania informacji o ofertach partnerów, uzyskania raportu o danych osobowych, a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych nałożonych na BSafer wynikających z przepisów podatkowych oraz przepisów o rachunkowości, w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez BSafer w szczególności w zakresie zapewnienia z Tobą kontaktu i prowadzenia marketingu bezpośredniego oraz – przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody – w innych wyraźnie określonych celach. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, a także prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych w określonych celach, bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo złożenia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności)

Warto zobaczyć:

Uczestnik raportu i współpracy z branży finansowej https://startupthebank.com/ 

Każde zlecenie analizujemy osobno i dobieramy narzędzia tak, by nasza praca przyniosła jak najlepsze rezultaty. Dlatego tak ważne jest stworzenie przejrzystego planu działania.

  1. Tworzymy stronę z ofertą firmy (landing page)
  2. Twoja reklama dotrze do wyselekcjonowanej grupie odbiorów.
  3. Dzięki temu w Twój baner klikną tylko ci użytkownicy, którzy faktycznie są zainteresowani Twoim produktem

Do wszystkich statystyk i rezultatów naszych kampanii masz dostęp na indywidualnym koncie Partnera.

Wszystkie nasze działania są oparte na indywidualnych potrzebach naszego Partnera. Działamy w czasie rzeczywistym, dlatego nie „przepalamy” budżetu na nieefektywne kampanie reklamowe. Jeśli reklama nie działa to po prostu ją wyłączamy i szukamy nowych sposobów.

  1. Ustalenie odbiorcy kampanii reklamowej
  2. Ustalanie celów kampanii marketingu
  3. Ustalanie miejsca prowadzenia
  4. Analiza zakresu działań, czasu i budżetu
  5. Pomiar efektów działań
  6. Optymalizacja działań

Budujemy widoczność i rozpoznawalność firmy w sieci

Zdajemy sobie sprawę, że każda firma chcąca zaistnieć na rynku powinna mieć jak najlepiej przygotowaną kampanię reklamową. Promocja w sieci przekłada się na wzrost liczby wizyt na stronie www jak i wzrost sprzedaży! Artykuły sponsorowane, zapisy na newsletter, unikatowy landing page to tylko niektóre elementy, które sprawią, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów.

Znajdujemy nowych klientów (lead), zwiększamy liczbę zapytań ofertowych

Na tym etapie tworzymy stronę z ofertą firmy (landing page) i za pomocą reklam pokazujemy ją wyselekcjonowanej grupie odbiorów. Dzięki temu użytkownicy, którzy klikną w Twój baner są faktycznie zainteresowani Twoim produktem.

Diagnozujemy preferencje konsumentów

Wiemy, jak istotne są testy, analizy i statystyki w momencie, gdy dokładnie chcemy określić grupę odbiorów i poznać potrzeby naszych klientów. Dostarczymy Ci wszelkich informacji, by firma mogła się stale rozwijać, udoskonalać i wdrażać nowości.

Zabezpieczamy firmowe bazy danych

Wychwyć wyciek danych z firmy zanim zrobi to ktoś inny. Zajmujemy się wykrywaniem naruszeń, monitorujemy, czy Twoja firmowa baza danych jest wykorzystywana zgodnie z przyjętą polityką RODO. Proponujemy ochronę, która zapobiegnie utracie danych i w porę wykryje naruszenia. Nasza spółka osobiście przeszła wzorowo audyt UODO.

 

Nasza wiedza i doświadczenie w branży pozwoliła setki razy uzyskać mnóstwo nowych sprzedaży. Dlatego nasze wsparcie partnerskie przynosi skuteczne efekty i buduje zaufanie marki u odbiorców.

Otrzymujemy wiele zapytań o pomoc od firm, które uruchomiły reklamę na portalach Facebook i Google bez żadnych rezultatów. Wielokrotnie rozczarowani właściciele firm stwierdzają, że reklama na tych portalach jest nieopłacalna bo bezskutecznie wydali tam pieniądze.

Efekty – to się liczy najbardziej w tym roku i na to też stawiamy. Otrzymasz kontakt, zgłoszenie albo zapytanie od swojego wymarzonego klienta, dotyczące Twojej oferty i tylko za to zapłacisz.

To dla Was się rozwijamy, tworząc bezpieczne i skuteczne rozwiązania. Film Promocyjny

  1. Fundacja Ronalda McDonalda
  2. PKO BP
  3. Cyfrowy polsat
  4. Pożyczka GO
  5. LINK 4
  6. Canal +
  7. Santander
  8. Faktoring Broker
  9. Citi Handlowych
  10. Edison
  11. JBL
  12. Tefal
  13. LKB
  14. Diksy
  15. RootPay
  16. Aviva Ubezpieczenia
  17. Leasing Puławy
  18. PM-Ubezpieczenia
  19. OneHome
  20. SB VIDOK
  21. 4CFinance
  22. PRESSWAY
  23. Photo Outline
  24. Fundacja Krok ku zdrowiu
  25. IQ consulting
  26. Ubezpieczenia NN
  27. SYSTEMY OGRODZEŃ
  28. Life&Business Coach
  29. Koncepcja Otwarta
  30. Foodkrywcy
  31. Doradztwo Ubezpieczeniowo-Finansowe
  32. i wiele innych

W zależności od wybranego efektu i strategii Twoja reklama będzie widoczna w następujących miejscach

  1. BSafer.pl
  2. YouTube
  3. Google
  4. Linked In
  5. Facebook
  6. Na Skrzynkach Mailowych
  7. W sms
  8. Na znanych portalach - typu onet, wp itp
  9. Lokalnych portalach

Twoja reklama może się czasem nie pojawić, gdy ją wyszukujesz. To, czy się ona wyświetli, zależy od wielu czynników, np. od Twojego budżetu i reklam innych reklamodawców, które konkurują o pojawianie się w przypadku tych samych odbiorców.

Indywidualna wycena i spersonalizowane rozwiązania

Nasi eksperci dobiorą dla Twojego biznesu odpowiedni typ reklamy. Wspólnie ustalimy harmonogram działań oraz odpowiedni budżet.

Reklamy rozliczane są w modelu efektywności za kontakty/kliknięcia lub określonej strategii. Oznacza to, że zapłacisz tylko za rzeczywistych użytkowników zainteresowanych Twoim promowanym produktem.

Zapraszamy do artykułu:

Ochrona danych osobowych

Ochrona danych osobowych - YouTube

Jak sprawdzić, kto ma Twoje Dane

Swój osobisty portfel firm budujesz od momentu założenia konta w BSafer. Gromadzenie informacji nt. przetwarzania Twoich danych przez firmy to systematyczny proces.

Korzystając z usług firm partnerskich za pośrednictwem platformy BSafer masz możliwość od razu wglądu kto, od kiedy i na jakiej podstawie przetwarza Twoje dane oraz możesz w łatwy sposób zarządzać konkretnymi zgodami (pozostawić je lub usunąć).

Dodatkowo wybierając świadomie nasze partnerskie firmy otrzymujesz punkty, które następnie możesz wymienić na bony, zniżki, nagrody itp. Czyli otrzymujesz wynagrodzenie od firmy za to, że udostępniasz im swoje dane

Co robi w tym momecie BSafer.pl

BSafer nadaje ID numerowi, który się z Tobą skontaktował. Oznacza to, że prócz nieznanego numeru (w chwili połączenia) będziesz widział na wyświetlaczu nazwę konkretnej firmy lub instytucji, która próbowała się z Tobą skontaktować.

Na tej podstawie, możesz już łatwo zidentyfikować i zadecydować czy ta konkretna firma może nadal się z Tobą kontaktować, czy musi natychmiast usunąć Twoje dane ze swoich baz.

Poprzez platformę BSafer możesz wysłać zapytanie do takiej firmy o podanie prawnej podstawy przetwarzania Twoich danych. W Twoim imieniu przygotujemy i wyślemy takie zapytanie. W razie potrzeby pokierujemy Cię co zrobić, gdy dana firma nadużyła prawa oraz jak walczyć o rekompensatę dla siebie.